Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych i Contact Center

IFS Contact Centre w PwC Polska składa się z grona ekspertów w obszarach szeroko rozumianego wsparcia administracyjnego. 

Świadczymy usługi w zakresie zarządzania prawidłowym przepływem procesów administracyjnych, wsparcia asystenckiego dla kadry zarządzającej na szczeblu Managerskim oraz Senior Managerskim a także kompleksową organizacją pracy biura.


Do naszego zespołu poszukujemy: 
Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych i Contact Center
Lublin

Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi, uśmiechnięty, zorganizowany, skrupulatny. Lubisz rozwiązywać problemy. Aktywnie uczestniczyć w życiu firmy. To na pewno jesteś w dobrym miejscu aby zacząć przygodę z IFS Contact Centre. Co nas wyróżnia?? Różnorodność zadań i obowiązków. Codziennie możesz doświadczać nowych wyzwań i kreować własny plan działania. 

 

Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!

 

Twoja przyszła rola:

  • obsługa recepcji biura (klienci zewnętrzni i wewnętrzni),
  • obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • realizacja procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie kosztów pracowników, rezerwowanie podróży, formatowanie dokumentów i inne,
  • pełnienie roli zastępcy Office Managera,
  • koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami a zespołami wspierającymi w ramach Contact Center PwC.

Aplikuj, jeśli:

  • pomaganie innym sprawia Ci przyjemność,
  • posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • czerpiesz satysfakcję z kolejnych zrealizowanych wyzwań,
  • lubisz gdy w pracy dużo się dzieje,
  • znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie.

Dołączając do nas zyskujesz:

  • elastyczne warunki - workation, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC w zamian za premię.

Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Magdą, 
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym.

2023-10-25

Client Service Delivery Administrator with Portuguese

Pracodawca: Aon

Miasto:

What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review Irish insurance market You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from...

2023-10-23

Specjalista ds. Administracji

Pracodawca: BitStream S.A.

Miasto: Lublin

Opis stanowiska: Wprowadzanie faktur do systemu Wyjaśnianie rozrachunków, weryfikacja faktur Przygotowywanie raportów i zestawień w MS Excel Obsługa przelewów bankowych Bieżące prace biurowe i kadrowe Ewidencja umów handlowych i o poufności Obsługa...